štvrtok 31. decembra 2015

Úspechy roka 2015

Za tento rok sa toho stalo dosť. Dosť na to, aby som mal pocit, že pretiekol príliš rýchlo (áno, mne roky tečú). Mám pocit, že každému sa rok 2015 zdá príliš krátky. Minimálne z mojho okolia.


1. Prihlásil som sa na vysokú školu a prijali ma

Beriem to ako veľký úspech, keďže na učenie som nikdy príliš nebol. Síce na to hlavu mám, ale prokrastinácia bola vždy silnejšia ako chuť učiť sa. VŽDY! Napriek tomu, že som prípravám na prijímačky nevenoval toľko času ako by som chcel mal, prijali ma na obe vysoké, na ktoré som sa hlásil. YES! Teraz je to už o čosi náročnejšie, keďže sa skúškové obdobie už začalo a ja by som sa mal učiť, ale who cares? Dve skúšky som už spravil, spravím aj zvyšných päť. Aj keď o tom pochybujem...

2. Začal som pracovať na knihe

Áno, je to tak. Kedysi v roku 2012 vznikol nápad na celkom obstojný príbeh. Tento rok, po dvadsiatichsiemych kapitolách, ktoré sú mimochodom dosť nekvalitné, som sa rozhodol, že celý príbeh prepíšem a skúsim z toho niečo spraviť. Niečo, na čo môžem byť hrdý.

3. Navštívil som Prahu

Niekedy v máji sme sa traja rozhodli, že pôjdeme na UTUBERING. Bolo to niečo nové a bolo mimo Slovenska, tak prečo nie, všakže? Napriek dažďu bola Praha v celku fajn. Mne osobne sa páčila, ale veľa sme za ten víkend pozrieť nestihli. Čo sa týka Utuberingu, ten sa celkom nepodaril: zima, dážď, zlá organizácia, dlhé rady. V podstate sa tam len motali, lebo sme nič nestihli. Až na selfie so Selassiem.
O týždeň na to som sa ale do Prahy vrátil. Bola to taká šesťdňová poznávačka Prahy s rodinou. To už bolo iné a omnoho kvalitnejšie. 

4. Objavil som nových hudobných interpretov

Hudby nikdy nie je dosť a počas každého roka narazím na skupiny aj sólistov, o ktorých som predtým nepočul. Tento rok to boli napríklad:

Panic! At The Disco


Phoenix


Cigarettes After Sex



5. Prečítal som skvelé knihy a videl úžasné filmy

Kníh som síce veľa prečítať nestihol, ale predsalen som niekoľko zvládol. Trilógia Kruh (Kruh, Oheň, Kľúč), patrí medzi moje, osobne, najlepšie príbehy žánru fantasy. Rovnako ako prvý film, ktorý bol podľa Kruhu natočený. Páčil sa mi napriek tomu, že bol natočený podľa knižnej predlohy. 
Pre rok 2016 mám pripravený celý zoznam filmov, ktoré musím pozrieť. Začal som si ich zapisovať.

6. Spoznal som nových ľudí

Dobrých ľudí nikdy nie je dosť a preto som rád, že som si našiel cestu k novým ľuďom, ktorí stoja za to. Až je ťažké uveriť, ako veľmi sa dá zblížiť za tak krátky čas.

7. Založil som blog... ehm... tak nič

Dobre, fajn, je to tak. Neprispieval som niekoľko mesiacov. Dôvodom bol vlastne tumblr. Doteraz sa neviem rozhodnúť, čo je pre mňa výhodnejšie. Na tumblr môžem napísať čo chcem a stručne. Niekto si to vždy pozrie. Ale tu môžem písať dlhé texty a vlastne nikto sem nezavíta. No dnes to bolo iné. Mal som chuť zaspomínať na veľké momenty posledného roka. Snáď mi to vydrží. Vážne ma to baví.

To je v podstate všetko, čo som chcel spomenúť. Ak to niekto dočítal až do konca, tak to som ťa buď zaujal, alebo sa príliš nudíš. Každopádne ďakujem a snáď sa tu na tejto bielej stránke zídeme počas ďalšieho roka.

2 komentáre:

  1. Wow! Tak to moc gratuluji! Hlavně k té vysoké škole :)). Taky se tam chystám, ale berou každýho 12, tak to bude docela fuška ... Knihu si ráda přečtu a ráda budu součástí jejího vývoje (alias ráda si o ní s tebou pokecám, když budeš chtít ;)) ... Přeji ti mnoho úspěchů do 2016 :)) minimálně takové, jaké byly během 2015 ;)

    Coneja
    http://coneja.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Podľa toho, čo som si o tebe prečítal na tvojom blogu nemám pochybnosť o tom, že sa dostaneš kamkoľvek budeš chcieť ;). Čo sa týka knihy, ak sa podarí, môžeme o nej pokojne pokecať. Ešte to chce ale veľa práce ... Ja tebe tiež a dúfam, že sa na tú vysokú fakt dostaneš ;)

      Odstrániť